Top 10 cărți citite din 50

O listă de cărți destul de captivantă. (y)

Lumea cărților prin ochii mei

Am scris recent pe pagina de facebook a blogului că din ianuarie anul curent și până de curând (adică 19 iulie) eu am reușit să citesc 50 de cărți.

Au fost câteva cărți  pe care mi-am dorit să le citesc anume anul acesta, altele le-am citit, pur și simplu, că așa mi-a venit sau fiind influențată de membrii grupului cu schimbul de cărți offline.

O să mă repet și o să zic că de la începutul anului mi-am propus să citesc în fiecare zi, indiferent de cantitate, fie măcar și 5 pagini, ceea ce mi-a reușit cel puțin până acum. Ba mai mult decât atât, dimineață mă trezesc și citesc chiar până la o oră fără să fiu deranjată de nimeni 🙂

Vezi articol original 1.389 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Cele mai sanatoase alimente

PiramidaMerele
Recunoaste. Inca din primii ani de viata ai fost fascinat de aceste fructe. Nu doar ca se gasesc la tot pasul, dar ele sunt o sursa excelenta de fibre. Ajuta la reglarea colestorulului si contin multa vitamina C. Tine minte!

Migdalele
Cine ar fi crezut ca migdalele sunt o sursa inepuizabila de fibre, proteine, fier, magneziu si vitamine E? Cele crude sau prajite sunt campioane la beneficii. Asadar, incearca sa renunti la cele prea sarate sau dulci.

Afinele
Fibre, vitamina C si antioxidanti. Acestea sunt elementele care definesc afinele. Nu, nu doar ursii le consuma. Si daca le-ar consuma, nu te intrebi cum de au rezistat ei de atata timp? Vezi? Deja ai raspunsul.

Spanacul
Daca ar putea, pielea si parul tau ar consuma spanac pe banda rulanta. Fierul, calciul, magneziul si vitaminele A si C aduc mare beneficii organismului. Deci, profita de primavara!

Fasolea rosie
Fasolea rosie este bogata in fibre, proteine, cupru, fier, fosfor, magneziu si nenumarate vitamine si minerale. Adauga boabele de fasole rosie in salate si supe pentru o masa delicioasa si sanatoasa. Daca nu, consuma-le doar asa, simple.

Broccoli
Chiar daca inca nu este atat de cunoscut in tara noastra, broccoli-ul nu trebuie neglijat. Acesta contina calciu, potasiu si vitamina A si C. Pentru beneficii maxime, acesta trebuie fiert in aburi, si nu impreuna cu multe sosuri si branzeturi. Bon apetit!

Cartofi dulci

Iti plac cartofii prajiti si nici macar nu stii ca exista un alt tip in afara de aceia? Ei bine, afla ca cei dulci (da, exista cartofi dulci!) contin multe vitamine (A,B,C si E) si au foarte putin calorii – mai ales daca sunt copti.

Somonul
Pestele, in general, intra in categoria alimentelor sanatoase, insa somonul este in mod particular o buna sursa de proietine si acizi grasi omega-3. Mai mult, somonul este sarac in colestorul si are un gust absolut delicios.

Graul
Din grau se face faina, asta stim toti. Dar faptul ca graul contine zinc, fier, fribre si vitamina E nu cred ca stie toata lumea. Adauga cateva boabe la salata si in iaurt. Vei simti diferenta!

Laptele
Daca tot am vorbit despre alimente sanatoase, nu ar trebui neglijate nici lichidele. Laptele, fie el degresat sau semidegresat, contine vitamina D si calciu. Cheers!

 

 

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized